Een gratis programma voor Android, door MHelpdesk.
mHelpDesk is een oplossing voor veldservice en klantrelatiebeheer (CRM) die bedrijven van alle groottes helpt bij het beheren van hun klantrelaties, het volgen van leads en accounts, en het automatiseren van communicatie en follow-ups.
Met mHelpDesk kunt u contact maken met uw klanten, hun accounts en leads bijhouden en uw communicatie met hen beheren. mHelpDesk is ontworpen om te worden gebruikt in combinatie met de mHelpDesk mobiele app en webportal, en is compatibel met alle veld- en kantoormedewerkers.
Hoe mHelpDesk werkt:
1. Maak verbinding met uw klanten, houd hun accounts en leads bij en communiceer met hen.
2. Gebruik ons klantrelatiebeheersysteem (CRM) om leads en accounts bij te houden.
3. Maak schattingen en facturen aan en krijg meteen betaald.
4. Volg schattingen en facturen in uw accounts en CRM en krijg betaald wanneer de klus is geklaard.
5. Automatiseer follow-ups en herhaalde klussen.
6. Houd leads en accounts bij in uw CRM en ontvang meldingen wanneer ze veranderen.
7. Beheer uw schema en zie wat u hierna moet doen.